Téma: Tanácsadói értékesítés egyszerűen. A műhelymegoldások szisztematikus megközelítése feltárja mind a bevételi potenciált, mind pedig a forgalmazó partnereink hosszú távú ügyfélkapcsolatainak lehetőségét.
Olvasási idő: 3 perc
Dr. Christian von Toll,
Key Account és értékesítésirányításért felelős ügyvezető alelnök
Időm nagy részében megmutatom ügyfeleimnek, hogy a Weidmüllerrel való partnerkapcsolat milyen előnyökkel jár az üzletük számára, például olyan szisztematikus munkahelyi megoldásokkal, amelyek értékes információkkal szolgálnak arról, hogyan csökkenthetik a teljes működési költségüket. Ez a szenvedélyem, és ez az egyik legjobb része annak, hogy a Weidmüllernél a globális terjesztésért és a globális kulcsfontosságú számlákért felelhetek.
A globális értékesítői csapattal együtt nagy erőfeszítéseket teszünk annak érdekében, hogy a forgalmazóink megértsék a Weidmüller szisztematikus portfóliójának értékét. Kifejezetten ügyfeleink munkájának megkönnyítésére kifejlesztve. Még hatékonyabb. Jövőbe mutató.
Számos iparágban értékes betekintést nyújtunk az ügyfelek munkakörülményeibe és az általuk tapasztalt kihívásokba. Hiszen tudjuk, hogy ezek a felismerések és szisztematikus megközelítésünk segítik forgalmazó partnereinket ügyfeleik igényeinek jobb kielégítésében.Számunkra ez a megközelítés különbözteti meg a jó partnert.
Beszállítónak lenni azt jelenti, hogy széles körű portfóliót kínálunk, biztosítjuk a rendelkezésre állást, valamint jó árakat és ösztönzőket biztosítunk. Mi megtesszük mindezt. És még sokkal többet!
Számunkra partnernek lenni azt jelenti, hogy ismerjük egymást, és együtt nézünk szembe a kihívásokkal. Mindig kíváncsian várom, hogy partnereink milyen új kihívásokkal állítanak szembe minket. Számomra ez a bizalom jele. És a bizalom az az alap, amelyre minden jó partnerség épül.
A globális forgalmazói csoport az ügyfélközpontú tanácsadás keretében osztja meg szakértelmét. Ez biztosítja, hogy kereskedőpartnereink kitűnjenek ügyfeleik előtt. Mindannyiunk előnyére válik, ha segítünk az értékesítési csoportoknak jobban megérteni az ügyfelek igényeit, egységes értékesítési történeteket és ideális megoldásokat kínálunk nekik.
Műhelymegoldások remekül példázzák ezt. Segítenek kereskedőpartnereinknek jobban megfelelni a berendezésgyártók igényeinek.
Az ügyfél megértése. Ez a siker kulcsa. Ezt az értékesítés résztvevőiként mind tudjuk. A Weidmüller a Műhelymegoldásokkal a következő szintre emelte ezt a koncepciót. Mérnökeink, termékmenedzsereink és Connectivity Consulting csoportunk a know-how és LEAN módszereik segítségével azonosították a kritikus időrablókat a berendezésgyártási folyamat teljes értéklánca mentén.
Ennek eredményeképp megszülettek a a szabványosítást, automatizálást és a digitalizálást célzó Műhelymegoldások, ahol minden egyes munkalépés tökéletesen illeszkedik a következőhöz. Jelentősen, akár 80%-kal csökkentik a hibákat és költségeket, időt takarítanak meg, és növelik a gyártás hatékonyságát.
Bátran javaslom a Műhelymegoldások alkalmazását kereskedőpartnereinknek, mert ezek mind bevételi potenciál, mind pedig hosszú távú ügyfélkapcsolatok lehetőségét tárják fel. Partnerként felvértezzük Önt azzal a tudással, hogy képes legyen azonosítani ezt a potenciált az egyes ügyfeleknél, és megfelelő megoldásokkal láthassa el őket a vállalkozásuk optimalizálásához. Connectivity Consulting szakértőink akár a helyszínen is csatlakoznak Önhöz, hogy segítsék az ügyféltanácsadást. Megmutatják, hogy akár egy apró jelölő milyen hatással lehet a panelépítés hatékonyságára.
Természetesen nem egyetlen jelölőről van szó. Egyetlen jelölő nyomtatása és felszerelése csak pár másodpercet vesz igénybe. Egy jól szervezett géppanelben azonban több száz jelölő van. Ezt szorozza meg az komponensekkel, a kábelezéssel és mindazokkal a változtatásokkal, amelyek a tervezés vagy akár a felszerelés során felmerülnek. Mindezek összeadódnak az idő és a költségek terén!
Tehát mit is takar a Műhelymegoldás? Nagyon egyszerű: 100%-os tervezési megbízhatóság az adatok konzisztenciája révén. Egy olyan szoftver használatával, mint például a Weidmüller Configurator vagy az M-Print® PRO, leegyszerűsíthető a tervezési folyamat. A valószínűség elemzés és a digitális adatok folytonossága az elejétől a befejezésig segít megelőzni azokat a hibákat, amelyek a berendezésgyártóknak idő- és pénzveszteséget okoznának. Végül, egy egyértelműen megjelölt panel és az átfogó dokumentáció felgyorsítja az üzembe helyezési és karbantartási munkát.
Az intelligens digitalizálási és automatizálási megoldásokkal a panelépítők minden eddiginél hatékonyabbak és termelékenyebbek lehetnek. A Műhelymegoldások alkalmazásával egyesek csak a jelölés költségeit akár 60%-kal is képesek voltak csökkenteni.
Tapasztalataim szerint az, hogy ilyen hatalmas idő- és pénzmegtakarításokat mutassunk fel, meghatározó előnyt jelent forgalmazó partnereink számára. Különösen azoknál, akik ki akarnak emelkedni egy rendkívül versenyképes piacon. Javaslatom: Váljon értékes partnerré, és biztosítson hosszú távú ügyfélkapcsolatokat azáltal, hogy megoldást kínál ügyfeleinek a működési költségek optimalizálására, és segít nekik az ideális jövőbeni irányvonal meghatározásában. Azon ügyfelek számára, akik már rendelkeznek digitális munkafolyamatokkal, a Műhelymegoldások szerszámoskocsija nagyon hatékonyan példázza, hogyan takaríthatnak meg időt a szabványosítással.
A Műhelymegoldások szerszámoskocsija egy egyszerű megoldás, amely rendkívül széles ügyfélkörnek kedvez. A 5S és a LEAN elveinek megfelelően tervezett minden – akár gyakran, akár ritkábban használt – szerszám funkcionális csoportosítás szerint van elrendezve habszivacs rekeszekben, a címkék pedig egyértelműen jelzik a rendeltetésüket. E szabványosításnak köszönhetően a szerszámok megtalálásához, kivételéhez, tisztításához és ellenőrzéséhez szükséges idő átlagosan napi 40 perccel csökken. A nem optimalizált munkahelyekhez képest a hatékonyság 10%-kal nő.
A szerszámoskocsi ideális olyan forgalmazók számára, akik szeretnék alkalmazni a Műhelymegoldásokat, hogy első osztályú tanácsadást biztosíthassanak ügyfeleiknek. Mutassa meg ügyfeleinek, hogy valóban érti őket. Kínáljon egyszerű és hatékony módszereket a munkájuk megkönnyítésére és a munkafolyamatok hatékonyabbá tételére.
Ahogy a példák is mutatják, az egyes munkalépések TCO-ra gyakorolt hatásának vizsgálatával a Műhelymegoldások szisztematikus megközelítése számos lehetőséget kínál forgalmazó partnereinknek, hogy növeljék ügyfeleik gyártási hatékonyságát.
Személyes tapasztalatból tudom, hogy a Műhelymegoldások tanácsadása akkor hozza a legjobb eredményeket, ha holisztikusan megértjük a teljes értékláncot. A legnagyobb hatást az egyes lépések közötti optimalizálási potenciál mérlegelésekor érhetjük el. Erre a tudásra alapozva valóban arra összpontosíthat, hogy mit keres az ügyfél, és hogy mik a gyengeségei. Ha megmutatja nekik, hogy megérti a munkafolyamataikat és kihívásaikat, megbízható partnerként emelkedhet ki.