A Támogatási központ egy különálló, globálisan konzisztens és intuitív kommunikációs pont minden típusú technikai kérdésre a termékek teljes életciklusa során.
Emellett műszaki szolgáltatás kérése is létrehozható a támogatási központunkban, és bármikor ellenőrizheti az aktuális állapotot.
Teljes terméktámogatáshoz ad hozzáférést, például terméktájékoztatót, kézikönyveket vagy szoftverletöltéseket keres? Oktató videók és gyakori kérdések érdeklik? Ezeket itt mind megtalálja. A válasz csak egy kattintásra van, és ha mégsem találná, amit keres, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot személyesen.
Egy központi támogatási gyűjtőpont, ahol minden fontos információ elérhető
Szűrési lehetőségekkel a különféle információkhoz és termékekhez
Navigáció specifikus termékekhez termékhierarchiánkban
Alkalmazási megjegyzések, videós ismertetők, minták és példák, felhasználói dokumentáció, tervezési adatok...
A személyes műszaki kapcsolattartójának közvetlen elérése az Ön országán belül
Hozzon létre szolgáltatás kérését, hogy gyors műszaki segítséget kapjon, és ellenőrizze az aktuális állapotot és a biztosított megoldást
Érdekes témák az ipari csatlakozástechnika világából. Ismerje meg az ipari csatlakozások világának érdekes témáit képzési központunkban vagy élő közvetítéssel az irodájában
Miután az Egyesült Királyság 2020. január 31-én kilépett az Európai Unióból, az új UKCA-jelölés központi témává vált.
A mellékletben ellátjuk a UKCA-jelölés kezelésével kapcsolatos információkkal.