A Támogatási központ egy különálló, globálisan konzisztens és intuitív kommunikációs pont minden típusú technikai kérdésre a termékek teljes életciklusa során.
Emellett műszaki szolgáltatás kérése is létrehozható a támogatási központunkban, és bármikor ellenőrizheti az aktuális állapotot.
Hozzáférést biztosít a teljes terméktámogatáshoz – termékinformációkat, kézikönyveket, videós ismertetőket vagy letölthető szoftvereket keres? Oktató videók és gyakori kérdések is érdeklik? Ezeket itt mind megtalálja. A válasz csak egy kattintásra van, és ha mégsem találná, amit keres, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot személyesen.
Egy központi támogatási gyűjtőpont, ahol minden fontos információ elérhető
Szűrési lehetőségekkel a különféle információkhoz és termékekhez
Navigáció specifikus termékekhez termékhierarchiánkban
Alkalmazási megjegyzések, videós ismertetők, minták és példák, felhasználói dokumentáció, tervezési adatok...
A személyes műszaki kapcsolattartójának közvetlen elérése az Ön országán belül
Hozzon létre szolgáltatás kérését, hogy gyors műszaki segítséget kapjon, és ellenőrizze az aktuális állapotot és a biztosított megoldást
Érdekes témák az ipari csatlakozástechnika világából. Ismerje meg az ipari csatlakozások világának érdekes témáit képzési központunkban vagy élő közvetítéssel az irodájában
Érdekes témák az ipari csatlakozástechnika világából. Ismerje meg az ipari csatlakozások világának érdekes témáit képzési központunkban vagy élő közvetítéssel az irodájában
Miután az Egyesült Királyság 2020. január 31-én kilépett az Európai Unióból, az új UKCA-jelölés központi témává vált.
A mellékletben ellátjuk a UKCA-jelölés kezelésével kapcsolatos információkkal.