Digitális rendelési lehetőségek

Beszerzés könnyedén

Digitális rendelési lehetőségek

Az Ön digitális rendelési lehetőségei a Weidmüllernél

Találja meg és válassza ki egyszerűen a szükséges termékeket a kényelmes rendelés segítségével: az Ön partnereként az ipari csatlakoztatásban, tudjuk, mi a fontos a beszerzés során. Éppen ezért különféle opciókat kínálunk a termékrendelésre, és optimalizáljuk a beszerzési folyamatokat, hogy megfeleljünk egyedi elvárásainak és munkafolyamatának. A döntés az Ön kezében van.

Online bolt

Rendeljen a Weidmüller eShopon keresztül

A Weidmüller teljes termékválasztéka rendelkezésére áll az eShopunkban. Éjjel-nappal, közvetlenül számítógépen, tableten vagy okostelefonon keresztül. Az intuitív felhasználói útmutató segít Önnek, miközben a több mint 50 000 termék között válogat. A műszaki adatok, árak és rendelkezésre állás bármikor elérhető. A check out funkcióval rendelkező bevásárlókosár segítségével másodpercek alatt leadhatja rendelését. A kényelmes kiegészítő funkciók, például a CSV feltöltés, rendelési előzmények, jelentések és egyedi rendelési sablonok révén még hatékonyabb lehet a rendelési folyamat. Ha szeretne többet megtudni az eShopunkról és annak funkcióiról, vagy ha bejelentkezést szeretne kérni, forduljon hozzánk.

OCI-interfész

Rendeljen az OCI-interfészen keresztül

A nyitott katalógus interfész (OCI) lehetővé teszi az adatcserét a vállalat erőforrás-tervezése és eShopunk között. Ez azt jelenti, hogy eShopunk integrálva van az Ön rendszerébe az OCI-interfészen keresztül, így Ön hozzáférhet teljes termékkatalógusunkhoz a vállalati erőforrás-tervezési rendszeréből. Szűrhet és válogathat a termékek között, a bevásárlókosarába teheti és közvetlenül leadhatja a rendeléseket, anélkül, hogy módosítani kellene a szoftveres alkalmazást. A nyitott OCI standardot világszerte számos szoftverszolgáltató támogatja. Ha szeretné tudni, hogy működik az integráció, és milyen opciókat kínál Önnek az OCI, forduljon hozzánk.

EDI interfész

Rendeljen az EDI-interfészen keresztül

Az elektronikus adatcsere (EDI) szintén lehetővé teszi Önnek, hogy közvetlenül a vállalati erőforrás-tervezési rendszerről rendelje meg a termékeinket. Minden rendelési adat automatikusan továbbítódik a rendszerünkre, és azonnal feldolgozásra kerül. A rendelések, visszaigazolások, számlák és szállítási értesítések villámgyorsan eljutnak Önhöz. Ez segít még hatékonyabbá tenni a beszerzési folyamatait.

A Weidmüller itt is számít az EDI szabvány EDIFACT-re. Emellett örömmel valósítunk meg egyéb formátumokat, például XML-t vagy ANSI-t. Az AS 2 vagy ftp/sftp átviteli protokollokat ajánljuk.

Ha szeretne EDI-t használni velünk, forduljon hozzánk.

Kapcsolatfelvétel

Ha szeretne online boltunkba bejelentkezni, vagy ha más digitális rendelési opció érdekli, forduljon hozzánk.

* Kötelező adatok